Прес-центр Про філію Послуги і тарифи Довідка Ресурси Оплата
Новини поштою

В Одеській філії ВАТ “Укртелеком” велика увага приділяється роботі зі зверненнями громадян.


31.10.2005
В Одеській філії ВАТ “Укртелеком” велика увага приділяється роботі зі зверненнями громадян.
Протягом 9 місяців поточного року на особистий прийом директора філії звернулись 150 громадян. Основні теми звернень – встановлення та перенесення квартирних телефонів.

В цілому керівництвом Одеської філії ВАТ “Укртелеком” за 9 місяців 2005р. було розглянуто 968 письмових звернень громадян, у тому числі 298 по запиту інших інстанцій.

Переважна більшість звернень стосувалась вирішення проблем телефонізації житла, розблокування та переоформлення телефонів, але були й нарікання на якість зв’язку, відмови від оплати міжміських та міжнародних розмов. На всі звернення вчасно надано вичерпані письмові відповіді, частину звернень позитивно вирішено.

З метою оперативного реагування на недоліки у роботі філії, а також для забезпечення "зворотного" зв'язку зі споживачами у Одеській філії діє "гаряча телефонна лінія".

Для підвищення ефективності роботи електрозв'язківців та запобігання випадків неякісного обслуговування споживачів, щомісяця фахівцями філії проводиться аналіз найбільш актуальних проблем, а також визначаються шляхи удосконалення роботи зі зверненнями громадян.


Одеська філія ПАТ «Укртелеком»
Довідка за телефоном: 0-800-506-800
Поштова адреса: Україна, Одеса, 65023, Коблевська 39


Зворотний зв'язок