Прес-центр Про філію Послуги і тарифи Довідка Ресурси Оплата
Новини поштою

Минулого року Укртелеком обробив понад 10 млн телефонних запитів автоматично


26.02.2016
 

Протягом 2015 року близько 60% дзвінків до Контакт-центру Укртелекому опрацьовувалися автоматично за допомогою голосового меню. 

У 2015 році Контакт-Центр Укртелекому щомісячно отримував близько 1,5 млн вхідних дзвінків. З них 875 тис. автоматично обслуговувалися за допомогою IVR – голосового меню, що дозволяє отримати допомогу без очікування на лінії. Решту запитів було переадресовано фахівцям Контакт-центру, які змогли опрацювати 92% з них. 26% звернень до операторів після реєстрації направлялися до регіональних підрозділів компанії.

Кількість операторів за минулий рік зросла на 17% до 487 фахівців, що значно покращило якість надання послуг. Якщо у січні 2015 року середній час очікування абонента на лінії для з’єднання з оператором складав 3 хв. 47 с, то вже у грудні цей показник дорівнював 1 хв. 33 с. 

Крім того, у 2015 році абоненти Укртелекому отримали можливість звернутися до оператора за допомогою спеціального додатку «Online допомога» на сторінках Укртелекому в Facebook та ВКонтакте

Контакт-центр Укртелекому працює понад 10 років. Отримати консультацію абоненти можуть за цілодобовими телефонами, в центрах обслуговування або на сайті компанії. Зараз Контакт-центр розташований на 3 локаціях – у Києві, Львові та Харкові. В 2016 році планується повномасштабний запуск ще однієї локації в Черкасах. Консультанти Контакт-центру постійно вдосконалюють свої знання на різноманітних семінарах та тренінгах, що проводяться як внутрішніми спеціалістами, так і запрошеними фахівцями. 

Довідка:

Публічне акціонерне товариство «Укртелеком» – найбільший оператор фіксованого зв’язку в Україні, лідер серед провайдерів Інтернету. Укртелеком є єдиним засновником та учасником ТОВ «ТриМоб» – мобільного оператора стандарту 3G/UMTS.

Сьогодні компанія обслуговує майже 7,2 мільйони абонентських ліній фіксованої телефонії, широкосмуговий безлімітний інтернет обрали для себе понад 1,6 мільйона клієнтів.

Компанія СКМ - професійний інвестор, керуюча компанія найбільшої фінансово-промислової групи України, діяльність якої сконцентровано у трьох основних сферах бізнесу: гірничо-металургійній, електроенергетичній і фінансовій, а також у телекомунікаціях, медіа-бізнесі, нерухомості, роздрібній торгівлі, виробництві мінеральної сировини, торгівлі нафтопродуктами, сільському господарстві, машинобудуванні й транспортному бізнесі. 04 жовтня 2013 року ПАТ «Укртелеком» стало частиною Групи СКМ.

До складу Групи СКМ входять компанії Метінвест і ДТЕК, Перший український міжнародний банк, АСКА і АСКА-Життя, Укртелеком, телекомунікаційна група Vega, «Медіа Група Україна», ЕСТА Холдинг (нерухомість), Український Рітейл (роздрібна торгівля), UMG (виробництво мінеральної сировини), Паралель (оператор ринку нафтопродуктів), Харвіст (сільське господарство), машинобудівний холдинг Corum Group, транспортний холдинг «Портінвест» та інші.

Генеральний директор Компанії СКМ: Олег Миколайович Попов.

100% акцій Компанії СКМ належать бізнесменові Рінату Ахметову.

Веб-сайт Компанії СКМ: http://www.scm.com.ua/




Одеська філія ПАТ «Укртелеком»
Довідка за телефоном: 0-800-506-800
Поштова адреса: Україна, Одеса, 65023, Коблевська 39


Зворотний зв'язок