Прес-центр Про філію Послуги і тарифи Довідка Ресурси Оплата
Новини поштою

Канали комунікації з компанією


25.10.2013

    Для зручності абонентів компанія пропонує різні канали комунікації: телефон, Інтернет, звичайна пошта, візити у відділення компанії (центри продажу послуг та обслуговування або  «Телекомсервіс»).

   Для того, щоб повідомити Укртелеком про проблеми у користуванні стаціонарним телефоном та викликати ремонтну бригаду можна:

  • звернутися у найближчий центр продажу послуг та обслуговування абонентів Укртелекому або у відділення  «Телекомсервіс»;
  • зателефонувати до Контакт-центру за номером 0 800 506 800 з найближчого таксофону  (дзвінки з таксофонів Укртелекому  на цей номер безкоштовні)  або до бюро ремонту  за  номером 15-08;
  • зателефонувати до Укртелекому з таксофону за номером телефону бюро ремонту, вказаному у рахунку абонента за телекомунікаційні послуги.

Укртелеком керуючись у своїй діяльності принципами прозорості і відкритості, дослухається до зауважень і побажань абонентів.



Одеська філія ПАТ «Укртелеком»
Довідка за телефоном: 0-800-506-800
Поштова адреса: Україна, Одеса, 65023, Коблевська 39


Зворотний зв'язок