Архів новин / Понад 30 тисяч Інтернет - користувачів скористалися програмою «ОГО!Поліпшення» від Укртелекому


15.08.2013

   Програма з поліпшення та оптимізації налаштувань абонентських ліній для учасників ОГО!Клубу  набирає обертів. На початок серпня програмою скористалося понад 30 тисяч абонентів «ОГО!»

   Це повністю очікуваний компанією результат, адже можливості оптимізованих абонентських ліній зросли в середньому у 2,7 рази –  з  5,5 до 15  М/бітс, і абоненти «ОГО!» швидко оцінили цю перевагу. До того ж, у рамках максимальних можливостей лінії, кожен абонент може обрати для себе оптимальну швидкісну пропозицію.

   З початку року для програми поліпшення Укртелекомом оптимізовано понад 190 тисяч портів, і цей процес триває. Загалoм програма з поліпшення, що стартувала на початку травня, розрахована на рік, оскільки потребує ретельної роботи з налаштування кожної окремо взятої лінії.

   Компанiя робить все можливе для того, щоб інтенсивність дії програми зростала щомісяця. А постійне збільшення кількості підключень впродовж перших трьох місяців її дії яскраво про це свiдчить.

   Нагадаємо, що у рамках програми «ОГО!Поліпшення» компанія застосовує індивідуальне обслуговування кожного клієнта. Для цього у Контакт-центрі Укртелекому створено спеціальну групу кваліфікованих фахівців, які персонально повідомляють учасників ОГО!Клубу щодо поліпшення характеристик їхньої абонентської лінії, пропонують та підбирають максимально вигідні спеціальні тарифні пропозиції на користування послугою «ОГО!».

   Користувачі послуги «ОГО!» можуть самостійно перевірити характеристики лінії, зайшовши до особистого кабінету на сайті Мій Укртелеком, де будуть відображені лише доступні тарифні плани. Перевірку доступної швидкості можна здійснити також скориставшись сервісом Вимірювання швидкості, який продемонструє максимальні характеристики телефонної лінії після оптимізації конфігурації ADSL-порту.



Одеська філія ПАТ «Укртелеком»

Довідка за телефоном: 0-800-506-800
Поштова адреса: Україна, Одеса, 65026, Коблевська 39